У дітей часто виникають запитання, на які вони не можуть знайти відповіді самостійно. Напряму звернутися до дорослих ‒ батьків чи вчителів ‒ часом соромляться, не довіряють, бояться покарання, а іноді просто не мають такої можливості.
Сьогодні в Україні здійснено важливий крок до того, аби діти не залишалися наодинці зі своїми проблемами, а могли поділитися наболілим і отримати кваліфіковану допомогу.
За ініціативи Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда Україна» з 2013 року в Україні діє Національна дитяча «гаряча» лінія. За номером 0 800 500 225 та коротким номером для дзвінків з мобільних телефонів 772 кожен охочий може отримати безкоштовну інформаційну, правову або психологічну консультацію. На «гарячу» лінію можуть звертатися не лише діти, але й дорослі ‒ батьки, вихователі, вчителі – для консультування з питань порушення прав дітей.
Досі в Україні не було загальнодержавної дитячої «гарячої» лінії. Створення такої структури, де працюють висококваліфіковані фахівці з відповідною підготовкою, є важливим кроком у сфері правового консультування дітей.
ГУРТ поспілкувався з представницями Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда Україна». На наші запитання відповідали директорка з комунікацій Ліза Рай та менеджерка Департаменту Національних гарячих ліній Альона Кривуляк.
[wonderplugin_audio id=”72″]
Підготувала Юлія Панченко