• Про нас
  • Підтримай нас
  • Контакти
Вхід | Реєстрація


  • Головна
  • Наші програми

StartUp: Як утримати увагу інтернет-аудиторії

13 Квітня, 2015 Полякова Катерина

У наш час без комп’ютерів та мережі Інтернет не обходиться майже жодна справа. Одним із трендів, що ввійшли в наше життя завдяки всесвітньому павутинню, є використання соціальних мереж, як для спілкування, так і для отримання інформації чи роботи над проектами.

 

Про засоби управління, автоматизації й утримання уваги інтернет-аудиторії ГУРТрадіо поспілкувалося з кандидатом економічних наук, засновником проекту ІТ-Толока, творчим директором патріотичного інтернет-радіо «Вольниця» Сергієм Сучком.

 

[wonderplugin_audio id=”99″]

 

Підготував Сергій Хорольський

 

Опубліковано в рубриці StartUp, Всі матеріали Мітки: StartUp, аудиторія, соціальні мережі
« На вихідних: Фестиваль писанок, виставки, Великодні ярмарки, мастер-клас петриківського розпису
«Горизонт 2020»: фінансування можуть отримати не тільки наукові центри, але й громадські організації »
Коментування і розміщення посилань заборонено..

Коментарі закриті.

  • Ресурсний центр ГУРТ
  • Нас читають


  • За підтримки


  • ГУРТ
  • |
  • Підтримай нас
  • |
  • Контакти

Використання матеріалів сайту ГУРТрадіо дозволено тільки за умови гіперпосилання на radio.gurt.org.ua
Проект «Інтернет-радіо ГУРТ – альтернативне медіа для розвитку громадянського суспільства в Україні» реалізується за підтримки Чорноморського фонду регіонального співробітництва. Думки, висловлені у публікації, не обов'язково відображають позицію Чорноморського фонду регіонального співробітництва, Фонду Маршала чи їхніх партнерів.